Efter den dårlige oplevelse på Cocks & Cows var det tid til at prøve et andet af Københavns nye burgersteder. Så med en god gang tømmermænd besøgte jeg Haché sammen med Thomas og Lærke.

Rummet er stort og hvidt. Bordene er fyldt med små krukker og ketchuptomater, og på denne solbeskinnede skærtorsdag, var der næsten tomt.

Jeg bestilte misomayonaise i anledning af gårdsdagens asiatiske tema. Ved egentlig ikke hvor god en ide, det var.

Vi bestilte alle tre en stor hyldeblomstsaft med danskvand. En hel liters tømmermændslindring! Ikke dumt. Den kostede 50 kroner, hvilket må siges at være billigt i forhold til andre steder og mængden.

Så kom burgeren. Ikke så meget pis. En hvid tallerken, og så en stor frisklavet burger. Vi havde alle sammen valgt frokosttilbuddet med en burger og pommes frittes til 75 kroner. Jeg valgte så at få en skive ost i min.

Alle ingredienserne var friske og passende i størrelse og mængde. Den lette sesambolle var stegt i smør, rigeligt smør. Det eneste der kunne forbedres med denne burger, var hvis vi var blevet spurgt om, hvordan vi ville have stegt vores bøf. Men det er nok kun fordi jeg godt kan lide min bøf ret rød.

Bedømmelse: 8.7/10.

Når man spiser burger, så bliver man fedtet om munden. Men den skal spises med fingrene. At jeg ellers ligner skrald skyldes tømmermændene.

Pommes fritterne rørte jeg desværre slet ikke. Jeg kunne simpelthen ikke spise mere efter burgeren. Alt i alt var jeg dog meget tilfreds med besøget på Haché.