Når jeg nu så tit brokke mig over prisniveauet på danske spisesteder, så er det også fordi jeg ved, at det kan gøres billigt. Et af Aarhus bedste koncepter rent madmæssigt (udover min egen madklub selvfølgelig) er Mad & Fad på Restaurant Le Coq i Graven. Her kan du hver tirsdag spise en god portion mad, og drikke en fadøl eller som her et glas hjemmelavet hyldeblomstsaft med danskvand for bare 50 kroner. Jeg tror ikke Troels (stedets ejer) tjener noget på disse tirsdage, men til gengæld får han masser af good will og omtale blandt studerende. Studerende som også en gang i mellem skal på date, eller ud og spise med deres forældre.

Denne aften fik vi medisterpølse og kartoffelsalat med fennikel. Meget lækkert! Den medfølgende salsa med soltørrede tomater og chili var lige en anelse tung, og skulle nok have været undladt.

Bedømmelse: 8/10.