Breakfast of champions: Kaffe, spandauer og en flæskestegssandwich. Sandwichen var dog ikke særligt god, alt for tung og kold og smattet. Mediebyen…jamen altså. 88 kroner.

Bedømmelse: 2.6/10.

Et væltet lokum…eller millionbøf fra Folkekøkkenet store bod. Ikke noget festmåltid selvom jeg spiste næsten to portioner og talte med to motorcykelbetjente.

Bedømmelse: 4/10.

En meget fuld fotograf tager billeder af en flæskestegssandwich fra Meyers bod til 65 kroner. Den var bedre end den tidligere flæskestegssandwich, men stadig ikke optimal. Lidt for kold og med for meget kanelsmag. Men klart bedre end mediebyens smatværk.

Bedømmelse: 5/10.

Kaffe fra en lille scooter i ovalen. Meget godt og meget tiltrængt.

Bedømmelse: 8.4/10.

Nudler med kyllingeboller og grøntsager til 30 kroner. Kold med ret velsmagende med rigeligt soya. Kyllingebollerne var lige bastante nok, men okay. Der var til gengæld rigeligt mad, også mere end jeg kunne spise.

Bedømmelse: 5.8/10.

Friskpresset appelsinsaft med vodka. Dyrt men meget godt!

Bedømmelse: 8.4/10.

Årets bedste madoplevelse på Roskilde, altså hvor jeg ikke selv lavede maden selvfølgelig. Cheeseburger, hyldeblomstsaft og pommes frites med mayo til sølle 70 kroner. Jeg kan ikke huske stedets navn, men det lå bag Arena. Super simpel og god burger, mens pommes fritterne havde fået for meget krydderipulver.

Bedømmelse: 9/10.

Samlet set var denne Roskildefestival, den bedste madoplevelse længe fordi jeg selv lavede et event. Hvad der skal ske næste år er stadig uvist, men noget skal der da ske.

