Nogen gange sker der underlige ting, som at der fx kommer en sælger ind i den tøjbutik (WORKS UNLTD. (Gratis reklame)) man arbejder i, som giver dig 16 gratis prøver på produktet Vitamin Well. En slags “sund” saft eller what-have-we.

Selvom jeg i den grad synes, at produkter der leger sunde og foregiver at være noget de ikke er, så smagte de fleste af drikkene faktisk godt. De var ikke særligt søde, som ellers tit er tilfældet med saft og deslige. Jeg tog flaskerne med hjem og testede dem på et panel af 8 af mine venner. Alle var enige om, at de smagte bedre end man lige umiddelbart skulle tro. Men noget jeg køber for 16-20 kroner i supermarkedet, det bliver Vitamin Well aldrig. Så vil jeg til hver en tid hellere drikke en Coca Cola eller en flaske vand uden tilføjede vitaminer. Dem kan jeg vel få fra frugt eller grøntsager.

Her er fx nogle grøntsager som kunne levere lidt “rigtige” vitaminer. Irmas økologiske salatblanding med portulak samt ærter, tomat, løg og artiskokhjerter.

En kartoffelsalat med agurk, grovsennepsdressing, dild og skalotteløg. Tak til Nikolaj Kirk og Mikkel Maarbjerg.

Det var ikke nogen sommeraften, men det er altid hyggeligt at spise udenfor med sine venner. Vitamin Well eller ej.

Bedømmelse: 8.4/10. (Jeg bedømmer ikke Vitamin Well for der var mange forskellige slags, og det ville blive kedeligt i længden).