Grøntsager fra fars drivhus. Tre slags tomater, aspargeskartofler, løg, agurk, chili, krydderurter og ferskner!

De mange friske grøntsager blev til en salat med feta og oliven.

Den færdige anretning. Hakkebøf med bløde løg, kartofler med persille og smør og salaten fra før.

Til maden drak vi en spansk økologisk rødvin, som jeg tidligere har anbefalet, fordi den er god til prisen. 100 kroner for 3 liter. De geniale folk bag vinen har nu fundet på, at de skal skifte grafisk udtryk. Hvorfor ved jeg ikke, men i mine øjne er dette et eksempel på total mislykkelse!

Jeg synes for det første det ligner en hvidvin, for det andet er den bare grimmere end den gamle (til højre) og sidst men ikke mindst er den blevet meget mere anonym i den nye udgave.

Hvis nogen kan forklare mig rationalet i denne udskiftning, vil jeg meget gerne vide det. Hvis nogen er uenig i min undren/kritik vil jeg også gerne vide det.

Heldigvis er vinen og prisen stadig den samme!

Bedømmelse: 8.6/10. (Min far burde komme forbi med grøntsager!).