Dette indlæg om Stockholm er lidt anderledes end det forgående. Nu handler det nemlig om den mad jeg fik hjemme hos min morfar og hans kone Gun. Sand forkælelse!

Velkomst med cremant.

Forret. Avocado med rejer.

Vin til maden. Pinot noir fra Bourgogne.

Hovedret med svenske tragtkantareller, der tidligere på dagen var kommet med posten! Meget lækkert.

Næsste aftens hovedret. Noget helt genialt som jeg ikke har smagt tidligere. En skinke indbagt med en flødesauce med blåskimmelost. Så snart jeg får denne opskrift, vil jeg prøve at lave det selv. Det smagte helt vildt godt.

Hovedretten igen, med bønner og salat.

Dessert. Frossen hindbæris med mandler og hele hindbær og flødeskum til selvfølgelig.

Så er der søndagsbrunch hos familien Settergren i Enköping. Det er min kusine Fanny der har lavet de amerikanske pandekager.

Alle mulige lækre ting bl.a. renkød fra Nordsverige!

Min morfar spaghetti med kødsauce og revet parmesanost.

Mig der spiser inden afrejse til Danmark.

Godnat Stockholm og tak for mad!

