Isabel havde købt to flotte rødspætter hos Boland på hjørnet af Fredericiagade og Borgergade, og med hjælp fra en mormor kunne paneringen begynde.

Jeg vil ikke påstå at jeg helt havde tavet på fiskene, æggeblandingen og raspen. Det virkede som om, at jeg gjorde et eller andet forkert og ægge-raspemassen sad ikke så godt fast på fiskenes glatte overflade. Måske findes der et trick til at afhjælpe dette?

Ud over at jeg nok skulle have stegt fisken af to omgange pga. pladsmangel på panden så fik de nok lige en anelse for meget varme i starten.

Resultatet endte nu faktisk med at være ret vellykket og smage rigtig godt! Her er serveringen med aspargeskartofler, persillesovs og grønne asparges.

Bedømmelse: 8.2/10. (Der er plads til forbedringer og udvikling af mine fiskeevner, men når fiskens kvalitet er god, går det sjældent rigtig galt).