Jeg har tit efterlyst et rigtig godt sted at spise brunch. I søndags var jeg så til kæmpebrunch på Hotel Hilton ved lufthavnen. Herlighederne kostede hele 295 kroner pr. person, men så var der til gengæld også frit valg på alle hylder. Og der var mange hylder!

Det første der mødte os var et fint nydækket bord med nylavet kaffe og frisk appelsinjuice. En fordel ved denne brunch var, at man ikke på noget tidspunkt skulle tænke på om der var mere af noget. Der var hele tiden mere. Mere juice, flere forskellige slags juice, mere kaffe og mere mad.

Laksen var imponerende god, de mange forskellige oste var gode, og havde hver deres egen lille marmelade til. Der var salat, en mængde kager, frisklavet omelet og stege. Der var bacon, som var ordenligt stegt. Der var hjemmelavede pandekager med forskelligt fyld og en mængde andre ting.

Alt i alt var der rigtigt meget mad, og maden var god. Så egentlig var der ikke så mange ting der trak ned for denne brunch. Det eneste negative jeg vil fremhæve er en manglende mulighed for cola (men det skyldes nok mest mine præferencer til en brunch, der oftest kommer i kombination med tømmermænd) lokalet, som var lidt for kedeligt og hotelagtigt uden megen dagslys og måske brødet. Jeg synes godt det kunne have været bedre.

Men hvis man kan spise meget, og gerne vil have et stort udvalg af forskellige ting så er denne brunch til knap tre hundrede kroner ikke en dum idé.

Bedømmelse: 8.3/10.