Påskeferie i Berlin. Op kl. 5 og så med bussen fra København til Berlin. Her er den medbragte morgenmad på færgen mellem Gedser og Rostock.

Mere morgenmad. Læg især mærke til at nogen (Isabel) havde overskud til at bage croissanter klokken røv i morges.

Tunsalat på hjemmebagt brød med tomat og salt.

AUGUSTINER BRAU – EINMALIG!

Döner kalb mit scharf und kreuter aus Schlemmer Buffet på Rosenthaler Platz.

Kaffe på Bonanza Coffee Heroes på Oderberger Straße – Ikke dumt! – her er det en latte og en long black (americano).

Isabel hænger ud.

Aftensmad på et lille vietnamesisk sted på Mulackstraße som jeg ofte har villet besøge. Manngo.

Saigon Export – en helt igennem god øl.

Forret – Sommerrollen mit garnellen – friske forårsruller med tigerrejer og en lille dip. Meget lækkert og let.

Isabel spiser forret med pinde.

Pho mit rindfleich. En fantastisk suppe med masser af koriander og mynthe.

Manngo er bestemt et sted som kan anbefales. Billigt, vi betalte 25 Euro for to forretter, to hovedretter og to øl. Bum bum, velkommen til Berlin, og væk fra København.

Bestemt en dag med mange gode indslag. Jeg glæder mig allerede til i morgen, og til at blive sulten og tørstig igen.

Gute Nacht!