20130902-203425.jpg

Hvis man som jeg ikke ved så meget om vin, så bliver man nogen gange lidt fortvivlet, når man står foran en vinreol i et supermarked. Så mange valg, og så lidt viden.

Derfor valgte jeg i fredags at alliere mig med vin-appen Vivino. Det var en overraskende god oplevelse, og app’en var hurtig og let at komme igang med. Man scanner en tilfældig vin, og får så en række forskellige parametre på den valgte vin. Prøv den!

Jeg fik ved hjælp af app’en købt denne vin til 60 kr. En italiensk sag som var både sød og kraftfuld. Den var som den blev beskrevet på Vivino, og jeg var godt tilfreds.

20130902-210627.jpg

Til vinen var der hurtig aftensmad med pasta og salat.

20130902-210820.jpg

Pasta med pesto er måske ikke det mest opfindsomme, men det smager altså godt. Især med god rødvin til.

Skål!