20130915-205906.jpg

På Øresundsvej er der åbnet et nyt thai take away-sted, som hedder Sawaddee. Denne søndag testede Isabel og jeg så det nye sted.

20130915-210943.jpg

Jeg fik en phat thai med kylling. En god blanding af stegte nudler, kylling og bønnespirer. Retten havde en god smag og hang godt sammen. Skal man sætte en finger på noget, så synes jeg kyllingekødet var noget tørt. Men alt i alt en del over gennemsnittet af andre steder jeg har prøvet her på Amager.

20130915-211721.jpg

Isabel fik tom yam suppe. Den var meget velsmagende og krydret rigtig godt.

Vi var begge meget tilfredse, og jeg tror vi bestiller mad fra Sawaddee indenfor nærmeste fremtid. Priserne er i øvrigt helt på linje med andre lignende steder. En hovedret koster 75-85 kroner. Helt fair for en rigtig god thai-ret. Og det kan man altså få fra Sawaddee.

Hurra for det.