20130929-210135.jpg

Jeg er virkelig kørt forbi det her sted mange gang, og ofte tænkt på om stedet er et besøg værd. Det er en lille kebabvogn, som står ved Lergravsparkens metrostation.

I dag havde jeg tømmermænd, så derfor blev det i dag, hvor Metro Kebaben skulle testes.

20130929-210651.jpg

Jeg valgte kebab i pita til 25 kroner. Det gode ved stedet er, at man kun kan bestille tre forskellige ting. Kebab i pita eller i rulle og så en hot dog. Sidstnævnte er lidt malplaceret, men sikkert meget efterspurgt af travle rejsende.

Jeg vil sige, at det var ikke en kebaboplevelse, som var værd at skrive til de varme lande om. Men lige der i solen med tømmermænd, synes jeg at jeg trods at jeg fik en vis portion valuta for mine 25 kroner. Og virkelig venlig betjening kan jeg tilføje.

Ved ikke lige hvornår jeg vender tilbage, men det gør jeg nok engang.